FS2024_SkulderVedSkulder
FOR DELTAGERE

DBU FODBOLDSKOLE

Få fantastiske oplevelser på grønsværen sammen med gode kammerater på DBU Fodboldskole. Det er nu muligt at få del i de gode oplevelser på alle tidspunkter af året.

DBU FODBOLDSKOLE KORT FORTALT

På DBU Fodboldskole er der fokus på, at det både skal være sjovt og udfordrende for børnene at være med. Der øves både teknik og taktik alt i mens det sociale samvær spiller en stor rolle.

Sagt på en anden måde er det en ægte fodboldfest fyldt med magiske øjeblikke og succesoplevelser for både drenge og piger.

FS2024 Breaker Træner

DERFOR SKAL DU VÆLGE DBU FODBOLDSKOLE

LEG OG LÆRING

På DBU Fodboldskole er det hele lidt anderledes end du er vant til i hverdagen. Vi tilbyder en masse øvelser, som du normalt ikke har tid til at bruge eller implementere i den daglige klubtræning. For fodbold er leg!

Vi tror på, at legen med den lille runde kan skabe oplevelser, minder for livet og endnu større kærlighed til fodbolden end et isoleret fokus på læring.

FS2024_Driblebane

DEN GODE, SOCIALE OPLEVELSE

DBU Fodboldskole er en fodboldfest, som vækker følelser og skaber magiske øjeblikke, så du får lyst til at komme igen og igen. Hvis der er noget der går hånd i hånd er det fodbold og kammeratskab.

Fodboldskolen er et fantastisk sted at spille bold med sine venner og få nye kammerater. Her foregår alt i fællesskab, både lokalt og i samhørigheden af at være en del af noget større.

FS2024_Jubelscene_Piger

DANMARKS MEST POPULÆRE FODBOLDSKOLE I 30 ÅR

DBU Fodboldskole har spredt fodboldglæde over hele landet siden 1993, og har i over et kvart århundrede været Danmarks mest populære fodboldskole. Gennem tiden har flere end 750.000 børn brugt deres ferie på grønsværen og igen i år forventes over 26.000 glade børn at deltage på fodboldskolerne.

FS2024_Spark_Pige

PRAKTISK INFO OM
DBU FODBOLDSKOLE

HVORNÅR FINDER DET STED

De fantastiske oplevelser på grønsværen i selskab med gode kammerater på DBU Fodboldskole er ikke længere kun øremærket børnenes sommerferier. Nu kan du nemlig også deltage på andre tidspunkter af året.

HVOR FINDER DET STED

Du kan vælge den DBU Fodboldskole, som passer dig bedst blandt de mange klubber i hele landet. På vores oversigtskort kan du se alle de steder, du kan deltage.

HVEM KAN DELTAGE?

DBU Fodboldskole er for et bredt udsnit af fodboldglade børne- og ungdomsspillere, piger og drenge. Målgruppen for den enkelte fodboldskole kan ses under hver enkelt fodboldskole.

HVEM TRÆNER?

Vi forsøger altid, at rekruttere trænere og assistenter, der virkelig brænder for at inspirere og udvikle børnene. Alle trænerne arbejder ud fra vores trænermanual, som sikrer kvalitet og kontinuitet i træningerne på skolerne overalt i landet.

FS2024_Jubelscene_Dreng