FOR TRÆNERE

BLIV TRÆNER PÅ DBU FODBOLDSKOLE

Over 1.500 trænere var med i 2023 - skal du med på næste Fodboldskole?

Tilmeld dig som træner på DBU Fodboldskole

Som træner får du

• Godtgørelse - afhængigt af antal dage
  • Tøj fra hummel
  • En sjov, inspirerende og udviklende uge i fodboldens tegn
  • Mulighed for at besøge klubber over hele landet
  • Masser af inspiration til træning, som du kan bruge efterfølgende

DERFOR SKAL DU MED PÅ DBU FODBOLDSKOLE

Den gode oplevelse

DBU Fodboldskole skaber oplevelser og magiske øjeblikke for spillere over hele landet. Din vigtigste opgave er at inspirere og udvikle spillerne, så de får lyst til at komme igen og igen.

Gør en forskel

Som træner er du nøglen til fantastiske oplevelser for spillerne. Faktisk er du som træner vigtigere for den gode oplevelse på DBU Fodboldskole end alt andet – uanset om vi taler om vejret, holdkammeraterne, øvelserne eller frokosten.

Bliv en bedre træner

Det er sjovt og udfordrende at være træner på DBU Fodboldskole. Her kan du prøve kræfter med nye øvelser, sparre med din trænerleder og hente masser af inspiration i trænerhæftet, så du bliver lidt dygtigere hver dag.

En del af noget større

Du er en del af noget større, når bolden sparkes i gang på DBU Fodboldskole. Traditionen tro er der lagt op til masser af fodbold, fællesskab og fantastiske oplevelser for 26.800 spillere – alt sammen takket være dig og 3.400 andre frivillige trænere og ledere.

En sjov måde at tjene en skilling

Er der noget federe end at tjene penge på et sjovt og social job på en nyslået fodboldbane? Der er da intet bedre end at tjene en ekstra skilling, mens du hygger dig med et hold af glade fodboldbørn.

Så let kommer du i gang

Trænerhæftet hjælper dig med at sætte retningen for den daglige træning på DBU Fodboldskole. Her finder du et program med øvelser til alle dagene samt de vigtigste værktøjer til børne- og ungdomstræneren. Du kan selvfølgelig sætte dit eget præg på træningen og måske endda hæve overliggeren en smule.

FS2024_Duel_Drenge_2

FOR
KÆRLIGHEDEN
TIL DEN LILLE
RUNDE

OPTAGELSESKRAV

Du skal opfylde disse krav for at blive træner på DBU Fodboldskole

• Du skal minimum være 18 år
  • Du skal have en ren børneattest
  • Du skal brænde for fodbold
  • Du skal være god til børn
  • Gerne have erfaring som fodboldtræner

VIDSTE DU?

At trænere får både godtgørelse og tøj fra hummel som kan indeholde:

• 3-pak strømper
• 2 par shorts
• 1 par lange bukser
• 2 træner tees
• 1 regnjakke
• 1 poly-zip jacket

(Varigheden på fodboldskolen afgør hvor stor tøjpakken er)
FS2024_Smilende_Drenge

FOR
FANTASTISKE
OPLEVELSER
PÅ GRØNSVÆREN

VIL DU VIDE MERE OM TRÆNEROLLEN?

Vi har samlet en masse praktisk info, hvor du bl.a. blive klogere på, hvad vi forventer af dig som træner, hvor meget du kan få i godtgørelse og hvordan du bliver træner på DBU Fodboldskole.

BLIV ASSISTENTTRÆNER

Hvis du ikke er helt klar til at stå på egne ben som træner, så er rollen som assistenttræner måske noget for dig. Her får du en forsmag på trænergerningen og bliver samtidig en bedre træner.

FS2024_Dribling_Pige