FOR KLUBBER

BLIV VÆRTSKLUB FOR DBU FODBOLDSKOLE

DBU Fodboldskole har været Danmarks mest populære fodboldskole i en generation - og nu puster vi nyt liv i de stolte fodboldskoletraditioner

SKAL DIN KLUB AFHOLDE DBU FODBOLDSKOLE?

10 KLASSISKE GRUNDE TIL AT VÆLGE DBU FODBOLDSKOLE

• Enkelt og overskueligt at arrangere DBU Fodboldskole
  • Flotte honorarer og tøjpakke til trænere og ledere
  • Penge til klubkassen pr. deltager (valgfri)
  • Danmarks mest populære fodboldskole
  • Styrker sammenholdet i klubben
  • Rekruttering af unge trænere
  • Tilpasses efter jeres ønske
  • Gennemtestet koncept
  • Skaber liv i klubben
  • Og fantastiske oplevelser for både spillere, trænere og ledere
FS2024 Breaker Træner

... OG 3 NYE GRUNDE TIL AT VÆLGE NETOP DBU FODBOLDSKOLE

#1: SKAB MAGISKE ØJEBLIKKE FOR DRENGE OG PIGER I ALLE ALDRE

Vi har gjort det let for jer at vælge imellem 3 smarte plug and play koncepter, som vækker følelser og skaber magiske øjeblikke for drenge og piger i alle aldre.

Micro: To korte dage proppet med sjov og inspirerende træning for de yngste.

Classic: Fem hæsblæsende dage for en bred aldersgruppe af drenge og pigespillere.

Camp: Tre dage med inspirerende og udviklende træning målrettet unge drenge og piger.

Og i virkeligheden er der faktisk også et fjerde valg, nemlig Byg Selv. Her kan I frit vælge, hvilke årgange og køn I ønsker at invitere med på jeres fodboldskole samt tilpasse fodboldskolens længde præcis til jeres målgruppe.

FS2024_Dribling_Pige

#2: GENSKAB MAGIEN - OGSÅ UDENFOR FERIEPERIODERNE

De fantastiske oplevelser på grønsværen i selskab med gode kammerater på DBU Fodboldskole er ikke længere kun øremærket børnenes sommerferier. Nu flytter fodboldskolen nemlig også ind resten af året. Klubben kan derfor nu afholde lige når de har lyst.

Det betyder kort fortalt, at I kan invitere forventningsfulde drenge og piger på DBU Fodboldskole hele året rundt.

FS2024_Smilende_Drenge

#3: TJEN FLERE PENGE TIL KLUBKASSEN OG BRUG MINDRE TID PÅ ADMINISTRATION

Nu kan I selv vælge, hvor stort et beløb I ønsker at putte i klubkassen pr. solgt billet. Det er nemlig helt op til jer, om I ønsker at tjene 0, 100, 200 eller måske endda hele 800 kroner til klubkassen per solgt billet.

Her er en hurtig idé til, hvordan I kan slå to fluer med ét smæk. I kan nemlig putte det ønskede beløb i klubkassen per solgt billet og samtidig spare tid på administration.

Lad f.eks. frokost indgå i prisen, og lad os klare den del af arbejdet for jer. Så slipper I for at opkræve betaling hos hver enkelt deltager. Vi er sikre på, at I nok skal finde noget sjovere at bruge jeres tid på.

FS2024_Driblebane

TILMELD DIN KLUB TIL DBU FODBOLDSKOLE

Tilmeld din klub til DBU Fodboldskole i KlubOffice. Her kan du hurtigt og enkelt skræddersy jeres fodboldskole lige præcis efter jeres ønsker og behov.

Har du problemer eller spørgsmål undervejs, kan du altid kontakte os på fodboldskolesupport@dbu.dk eller på telefon 4326 5400.

DERFOR SKAL I VÆLGE DBU FODBOLDSKOLE

Nemt og bekvemt

Måske tror du, det er besværligt at arrangere en fodboldskole. Det er det ikke, hvis du vælger DBU Fodboldskole. Vi tager med glæde de tunge og tidskrævende opgaver for jer.

Godtgørelse og tøjpakke

Alle trænere, assistenttrænere og ledere får både et økonomisk skulderklap og en lækker tøjpakke fra hummel. Vi udbetaler naturligvis godtgørelsen for jer, så I slipper for al papirarbejdet.

Penge til klubkassen

I kan tjene penge til klubben, når I arrangerer en DBU Fodboldskole. I vælger selv, hvor meget der spyttes i jeres klubkasse for hver spiller på jeres fodboldskole. I 2023 udbetalte vi hele 4.505.606 kroner til værtsklubberne.

Populært koncept

DBU Fodboldskole er og har været Danmarks mest populære fodboldskole i mere end et kvart århundrede. I 2023 deltog over 26.899 spillere samt 3.500 trænere og ledere, som var med til at skabe en fodboldfest på de danske fodboldbaner.

Nye trænere

Rollen som assistenttræner giver unge spillere og trænerspirer mulighed for at snuse til trænerfaget. Det er et naturligt skridt på vejen mod lettere rekruttering af trænere.

Mange års erfaring

Vi har siden 1993 arrangeret fodboldskoler, hvilket gør os til den oplagte samarbejdspartner. Vi bliver hele tiden dygtigere, og i dag står vores koncept skarpere og mere brugervenligt end nogensinde før.

God support

Som værtsklub på DBU Fodboldskole, kan du altid forvente en fantastisk support på mail og telefon. Her kan vi hjælpe jer med alle jeres problemstillinger og spørgsmål, så i altid kan fokusere på det vigtigste, nemlig fodbolden.

Fantastiske oplevelser

Det populære koncept krydret med de nye, fleksible muligheder, gør det nemt og bekvemt at effektivisere. I slipper for at tænke på godtgørelsesafregning og logistikken omkring tøjpakker og sammen med fantastiske support muligheder og penge til klubkassen, er der ingen grund til ikke at afholde DBU Fodboldskole. Vi er derfor mere end sikre på, at det bliver en fantastisk oplevelse for både spillere, trænere og ledere.

FS2024_Jubelscene_Piger

FOR
KÆRLIGHEDEN
TIL DEN LILLE
RUNDE

Har du spørgsmål?

Mangler du svar på nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på fodboldskolesupport@dbu.dk eller 43265400.